Los bericht bekijken
  #1  
Oud 3 mei 2006, 22:42
sparetime sparetime is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 mei 2006
Berichten: 2
sparetime is on a distinguished road
Question Sollicitatiebrief junior account manager

Onlangs heb ik deze sollicitatiebrief geschreven.
Graag op of aanmerkingen over deze brief





NAW-GEGEVENS


NAW-GEGEVENS BEDRIJF


PLAATS, 3 mei 2006

Betreft: Junior Account Manager

Geachte Heer NAAM,

Naar aanleiding van uw vacature op uw website, solliciteer ik graag naar de functie van Junior Account Manager.

Op dit moment ben ik werkzaam bij BEDRIJFNAAM. Hier bestaat mijn werk voornamelijk uit het zelfstandig uitwerken van geplande orders in de ...... en in de ....... In deze functie heb ik mijn belangrijkste doelen reeds behaald en daarom ben ik dan ook op zoek naar een nieuwe uitdaging. Voor mijn gevoel biedt de beschreven functie mij binnen BEDRIJFSNAAM deze kans. Een kans vol uitdagingen en waarin ik mijzelf verder kan ontwikkelen!

U kunt van mij een pragmatische en pro actieve instelling verwachten en door mijn productieachtergrond weet ik goed welke klanteneisen er gesteld worden. Ik werk gestructureerd en planmatig, en ik kan goed omgaan met de druk van te behalen deadlines. Tijdens mijn verschillende werkzaamheden en tijdens de opbouw van mijn eigen bedrijf heb ik bewezen over een ruime dosis commercieel talent te beschikken. Dit talent heb ik verder ontwikkeld door het volgen van de cursus Order en Accountmanagement.

Aanvullende informatie wil ik u graag verstrekken in een oriënterend gesprek, waarvoor ik uw uitnodiging in vol vertrouwen afwacht.

Met vriendelijke groet,

....................


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren