Los bericht bekijken
  #1  
Oud 17 december 2012, 18:58
lianne21 lianne21 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 december 2012
Berichten: 1
lianne21 is on a distinguished road
Standaard Vraag over sollicitatiebrief

Zou iemand misschien mijn sollicitatie kunnen beoordelen? Ik heb namelijk nog niet veel ervaring hiermee en ik ontvang graag tips die ik beter kan doen.

b.v.d. Lianne
--------------------------------------------------------------------------------------
Lianne Hoogendoorn
Fazantstraat 39
2941 RA Lekkerkerk

Lekkerkerk, 17 december 2012
Betreft: sollicitatie leerling- operatieassistente


Geachte heer/mevrouw,

Graag solliciteer ik naar de functie voor een opleiding operatieassistente bij u in het ziekenhuis.

Op dit moment volg ik de versnelde BOL-opleiding tot doktersassistente. In februari 2013 hoop ik hiervoor mijn diploma te halen.

Tijdens deze opleiding heb ik tijdens stages veel artsen mogen assisteren bij kleine ingrepen, dit trok mij ook meteen aan. Vanaf dat moment was ik er zeker van om de opleiding tot operatieassistente te gaan volgen. Naast het assisteren blijft het menselijk lichaam mij erg fascineren en hoop ik tijdens deze opleiding nog veel te leren.

Als ik mijzelf zou omschrijven dan ben ik enthousiast, leergierig, hulpvaardig en sociaal. Het werken in teamverband is voor mij ook geen probleem en daarnaast ben ik flexibel ingesteld.

In september zou ik graag willen starten met deze vervolgopleiding tot operatieassistente. Ik hoop dat het mogelijk is om bij jullie in het ziekenhuis deze opleiding te volgen. Graag zou ik deze brief en mijn CV in een mondeling gesprek willen toelichten.

Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Lianne Hoogendoorn

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren