Los bericht bekijken
  #1  
Oud 21 februari 2008, 18:18
bikkie bikkie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 2
bikkie is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie docent consumptief, graag reactie

Hallo allemaal,

Ben inmiddels al jaren Chef-kok en zou graag een carriere switch maken richting docent.

Ik heb een opzet gemaakt voor een brief

Alle commentaar is welkom

Erik

------------------------

N
Tav
A
W






Assen, .. februari 2008
Betreft: Open sollicitatie






Geachte heer, mevrouw,

Sociaal, praktisch, objectief en georganiseerd. Dat zijn enkele van mijn kwaliteiten.

Na afronding van mijn opleiding voortgezet restaurantkok heb ik in diverse restaurants gewerkt,waarvan de laatste jaren als Chef-kok in de verblijfsrecreatie. Als leermeester heb ik de nodige ervaring opgedaan in het begeleiden en opleiden van leerlingen. Met name het zien groeien van een leerling in de functie geeft veel voldoening. Dit is ook de reden dat ik op het punt ben gekomen dat ik mijn kennis wil overdragen aan anderen.

Ik ben op zoek naar een functie als docent consumptieve techniek, waar ik mijn passie voor het koken kan overdragen op toekomstige Chefs.

Graag hoor ik van u of zich op uw school, nu of in de toekomst, een mogelijkheid zich voordoet waarin ik mijn kennis kan delen met uw leerlingen. Deze kans zal ik met open armen ontvangen.

Ik ben graag bereid deze sollicitatie mondeling te komen toelichten en zie dan ook uit naar uw reactie.

Met vriendelijke groet,


Erik
Met citaat reageren