Los bericht bekijken
  #2  
Oud 4 augustus 2010, 16:49
stijnhommes stijnhommes is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 198
stijnhommes is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief management assistant

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carmenvanhoucke Bekijk bericht
Gedreven om mijn eigen activiteiten te beheren en te organiseren ;

en gemotiveerd om verder te gaan dan wat van mij verwacht wordt heb ik beslist om een nieuwe professionele uitdaging te zoeken.
De eerste zin is een beetje leeg. Wat wil dat zeggen: je eigen activiteiten beheren en organiseren? Bovendien heb je de ";" misplaatst en een komma tussen wordt en heb vergeten. Je gebruikt wel erg veel woorden om iets simpels te zeggen kan die eerste zin niet beknopter?

Citaat:
In mijn huidige job ben ik er samen met het logistiek team in geslaagd klantgerichter te gaan werken. Sinds we zelf het initiatief nemen tot communicatie met de klanten en de vertegenwoordigers zijn de klachten omtrent de leveringstermijnen tot een absoluut minimum herleid.
Hier lijkt het me handig om te vermelden wat voor soort bedrijf je nu werkt, als dat de Internationale Jaarbeurs is die je later aanhaalt is het misschien een idee om de volgorde te veranderen. Herleiden is echter het foute woord. Je kan de oorzaak van een probleem naar zijn oorzaak herleiden, maar in dit geval bedoel je waarschijnlijk beperken.

Je gebruikt goede voorbeelden om je eigenschappen en vaardigheden naar voren te laten komen.
Met citaat reageren