Los bericht bekijken
  #2  
Oud 19 juli 2010, 15:03
leonore leonore is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 juli 2010
Berichten: 3
leonore is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in kinderdagopvang

Hallo Carlijn,

Je schrijft een par keer pedagogische medewerker, maar het is pedagogisch medewerker. Je gebruikt medewerker en medewerkster. Het mag/kan allebei, maar je kunt beter kiezen voor één en dezelfde benaming.
Één van deze redenen is ..........daar hoeft geen : achter, het kan gewoon als één zin.

De openingszin die je onderaan je brief hebt toegevoegd zou ik zéker gebruiken. Hij is inderdaad erg krachtig. Ik zou hem toevoegen aan de eerste alinea (erachter zetten dus).

Deze zin is niet zo heel goed geformuleerd: Ik ben ervan overtuigd dat mijn kwaliteiten creatief , flexibiliteit, begeleiden en samenwerken uw team zal versterken.
Misschien kun je ervan maken: Ik ben creatief, flexibel, kan goed begeleiden en samenwerken. Daardoor ben ik ervan oivertuigd dat ik een positieve bijdrage aan uw team kan leveren.

Ik vertrouw erop deze brief voor u een aanleiding is............. Dat zou ik zo niet schrijven, eerder: Ik vertouw erop dat u hiermee voldoende informatie heeft en ik hoop dat u mij wilt uitnodigen voor een orrienterend gesprek om over deze functie van gedachten te wisselen.

Verwijzen naar de CV hoeft niet, je hebt dat benoemd in de bijlage

Ik hoop dat je hier iets aan hebt,
Heel erg veel succes
Met citaat reageren