Los bericht bekijken
  #8  
Oud 12 januari 2013, 23:50
Indi Indi is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Berichten: 18
Indi is on a distinguished road
Standaard

En zo niet, wordt je contract niet verlengt ? Dan ben je nl een praatjes maker.

Wat misschien wel eerlijker is: betalen voor de klus die gedaan moet worden. Iemand verzint dat iemand 32 uur nodig heeft om bepaald werk te doen, kun je het in 20 uur, dan hoef je maar 20 uur, heb je er 40 uur voor nodig, tja... (dan ga je op zoek naar een andere baan). Natuurlijk kan dat niet met alle banen.

Wanneer ik iemand werk laat verrichten verwacht ik inzet naar vermogen. Bij doorgroei mogelijkheden, groeit degene die zich inzet naar het vermogen en niet degene die denkt: voor dit salaris hoef ik me (met mijn capaciteiten) maar 75 % inzet te plegen. Zorg eerst eens dat je wat gepresteerd hebt.

Van die 14 jaar, of 14 x hetzelfde jaar, snap ik niet zo. Ook al is het 14 x hetzelfde jaar, wanneer dat is wat gevraagd wordt en iemand doet dat fantastisch, wat is dan het probleem.
Ik heb een erg afwisselende baan, afwisselender krijg ik het nooit meer, denk ik. Maar toch blijft het voor een groot deel ook jaarlijks of met een andere frequentie, hetzelfde. Daarom vind ik het ook erg gezond dat mensen eens wat anders gaan doen, maar niet iedereen wil dat.
Met citaat reageren