Los bericht bekijken
  #1  
Oud 28 januari 2013, 15:39
queen-t
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Sollictatiebrief apothekersassistente, graag feedback

Geachte de heer……………………,

Met enthousiasme vernam ik via............... dat u op zoek bent naar een apothekersassistente. Precies op het moment dat ik op zoek ben naar een fulltime baan. De functieomschrijving die ik las maakte me nog enthousiaster. Namelijk dat ook pas afgestudeerden van harte uitgenodigd zijn om te solliciteren. Deze hebben mij doen besluiten te solliciteren op uw vacature.

In juli 2012 heb ik mijn diploma behaald. Tijdens mijn studie heb ik in twee apotheken stage gelopen. Ik heb enorm veel geleerd tijdens mijn stage periode. Namelijk hoe ik met patiënten kan omgaan, hoe ik hen kan informeren en adviseren. Zo ben ik erachter gekomen dat de accuratesse en de verantwoordelijkheid van dit vak aspecten zijn die mij echt liggen. Ik kan mezelf verder typeren als: nauwkeurig, klantvriendelijk, eerlijk, zelfstandig en gericht op samenwerking.

Sinds oktober 2012 ben ik werkzaam als een oproepkracht bij de ........................... Op dit moment ben ik opzoek naar een fulltime baan, die mij de mogelijkheid op een vaste dienstverband bied.

Ik ben van mening dat mijn ervaring een waardevolle bijdrage kan leveren aan uw apotheek. Ik zie uit naar een persoonlijk gesprek waar ik mijn sollicitatie graag toelicht.

Met dank voor uw aandacht en met vriendelijke groet,
....................