Los bericht bekijken
  #1  
Oud 19 oktober 2013, 17:48
rdvandijk27 rdvandijk27 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2013
Berichten: 1
rdvandijk27 is on a distinguished road
Standaard eerlijk zijn of verzwijgen

Ik zou graag advies hebben van jullie over het volgende. Ik werkte 3 weken bij een callcenter waar ik het best na mijn zin had leuke collega's en een leuke manager maar het werk vond ik een beetje saai. Ik ben toen benaderd door een uitzendbureau voor een baan op een callcenter voor een zorgverzekering. Er was mij verteld dat het voor minimaal 9 maanden was en met doorgroeimogelijkheden enzo. Ik ben hierop ingegaan en heb mijn andere baan opgezegd toen ik door de selectie was. Eenmaal op de training viel alles tegen. De training was erg zwaar de trainer lachte me uit als ik vragen had en zette me zelfs voor schut bij andere trainers en collega's. Hij was een nieuwe trainer en had nog nooit eerder training gegeven. Ook gaf hij ons veel extra info die niet bij de training hoorde die hij aan ons mee wilde geven voor we de werkvloer opgingen! De helft van de groep kwam trillend huilend thuis en klaagde over de grote hoeveelheid info die we moesten leren. Ik had het idee dat hij veel te veel info gaf en dat wij daardoor overbelast zijn geraakt. Op de vijfde dag kregen we een test over de leerstof met een pdf bestand erbij over verkeringen en regels en wetten. Ik heb de test niet goed gemaakt omdat ik niet wist dat je de informatie in het pdf bestand erbij mocht houden. Ik had 1 vraag teveel fout en kon dus vertrekken. Nu ga ik weer solliciteren op een callcenter functie moet ik eerlijk zeggen dat ik voor deze training ben gezakt of het verzwijgen? MVG
Met citaat reageren