Los bericht bekijken
  #6  
Oud 18 november 2010, 08:44
ac1712 ac1712 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 november 2010
Berichten: 3
ac1712 is on a distinguished road
Standaard

Deze misschien beter?

Ik wil deze brief naar verschillende bedrijven sturen die mij de voorkeur geven
Momenteel werk ik ver van thuis en wil wat dichter komen werken en meer contact met mensen hebben
misschien uitzendconsulent?


Geachte heer, mevrouw
Nauwkeurig, verantwoordelijk en flexibel, deze woorden zijn mij op het lijf geschreven. Graag stel ik langs deze weg spontaan mijn kandidatuur als boekhouder – administratief bediende in uw bedrijf.

Momenteel ben ik werkzaam in een bouwbedrijf te Herentals waar ik de algemene boekhouding voor mijn rekening houd. Ik sta in voor de dagdagelijkse verrichtingen, kostencontroles, budgetten, opvolgen crediteuren en debiteuren, etc. Wegens veranderingen binnen het bedrijf ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging waar ik mij volledig voor kan inzetten.

Wat mijn kennis en vaardigheden betreft: ik kan goed overweg met Outlook, Word en Excel en ik ben zeer nauwkeurig van aard. Met zelfstandig werken heb ik geen enkele moeite, maar ik werk ook graag in teamverband. Verder ben ik in het bezit van een Diploma Bachelor bedrijfsbeheer optie accountancy - fiscaliteit. Mocht dat nodig zijn, dan ben ik natuurlijk altijd bereid aanvullende cursussen te volgen. Voor uitgebreidere gegevens verwijs ik u naar mijn curriculum vitae, dat ik als bijlage bij deze brief heb gevoegd.

Mocht u mogelijkheden zien voor mij binnen uw bedrijf dan zou ik graag in een persoonlijk gesprek mijn kandidatuur willen toelichten. Ik hoop snel iets van u te vernemen en kijk alvast uit naar een verdere kennismaking.

Hoogachtend
Met citaat reageren