Los bericht bekijken
  #14  
Oud 21 juli 2012, 20:25
Caily Caily is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 juli 2012
Berichten: 13
Caily is on a distinguished road
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lichtgroen Bekijk bericht
Naar aanleiding van uw vacature op de website ......las ik dat u op zoek bent namens de organisatie naar een personeel die medewerkers van de organisatie administratief ondersteunt en hierbij solliciteer ik naar de genoemde functie. De functieomschrijving heeft mij aandacht getrokken, omdat ik voldoe aan de functieomschrijving.

Graag overtuig ik u in deze brief waarom ik de geschikte persoon ben voor deze functie binnen de organisatie. Ik beschik de juiste vaardigheden en kennis, omdat de functie goed aansluit bij mij huidige taken die ik op dit moment uitvoer bij ...... en de taken bestaan uit .................. en nog diverse taken. Voor deze taken moet je inzicht hebben, kennis / vaardigheden en nauwkeurigheid. Ik heb bijna anderhalf jaar heb ik met plezier mijn werk uitgevoerd als vrijwilliger en nu wil ik mijn kennis / vaardigheden bij een andere organisatie verder ontwikkelen.
Beste,

Als eerste wil ik zeggen dat ik je een baan gun hoor. Ik zou een workshop volgen of iemand anders om hulp vragen. Ik zie een zin die niet klopt, zou ik zo doen: Ik beschik over de juiste vaardigheden en kennis, omdat de functie goed aansluit bij mijn huidige taken die ik op dit moment uitvoer bij...
Met citaat reageren