Los bericht bekijken
  #4  
Oud 26 augustus 2014, 14:48
Marsha1979 Marsha1979 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2014
Berichten: 5
Marsha1979 is on a distinguished road
Standaard

Ik heb net even mijn brief aangepast, is dit beter ?

Geachte mevrouw Bok,

Op dit moment ben ik op zoek naar een nieuwe werkomgeving en uw vacature sluit prima aan bij mijn opleiding, ervaring en interesse.

De afgelopen 10 jaren heb ik veel ervaring opgedaan op het gebied van administratief werk, waarvan ik 2 jaar werkzaam ben geweest bij een internationaal bedrijf waar ik regelmatig telefonisch en mail contact heb gehad met klanten in het Engels. Mijn Engels is uitstekend en ik vind het ook leuk om regelmatig Engels te spreken.

Ik heb een creatieve geest en zoek altijd naar nieuwe ideeën en oplossingen. Daarnaast ben ik erg flexibel in de omgang en heb geen 9 tot 5 mentaliteit. Mijn voorkeur gaat uit naar een werkweek van 32-40 uur. Als mensen een beroep op mij doen zal ik altijd proberen hen te helpen. Tevens zal ik altijd proberen om het de klant zoveel mogelijk naar de zin te maken, zover dit binnen mijn mogelijkheden valt.

Mijn kennis en ervaring zal zeker een positieve bijdrage leveren aan Aviapartner. Tevens ben ik in het bezit van eigen vervoer en woon ik op een mooie reisafstand van Schiphol.

Ik hoop dat u door deze brief interesse in mij hebt gekregen. Uiteraard wil ik één en ander graag toelichten in een persoonlijk gesprek.

met vriendelijke groet,

Marsha xxxxxxx
Met citaat reageren