Discussie: Ongelukkig op werk
Los bericht bekijken
  #8  
Oud 28 april 2009, 11:25
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Unhappy Re: Ongelukkig op werk

Hoi Iedereen,

Helaas moet ik ook bekennen dat ik met hetzelfde probleem zit. Ik heb net een studie rechten afgerond en een jaar drie dagen per week bij een overheidsinstelling gewerkt. Dat was veel te traag voor me en ik verveelde me er. Ik had echter wel hele lieve collega's en dat maakte de dagen draaglijk.
Ik ben dus gaan solliciteren in de advocatuur en dacht mijn droombaan gevonden te hebben op een groot kantoor. Sinds een maand zit ik hier nu. Ik heb veel reistijd, maak 9 uur per dag achter een pc'tje in een kamertje en ben diep ongelukkig. Er is geen variatie what so ever en na informeren blijkt dat dat op deze sectie er ook niet in zit. Ik ken het gevoel niet op je plek te zitten en ik ben niet van plan om het maar te blijven aankijken net als bij de overheid.
Net als jullie ben ik bang dat als ik weer van baan wissel, dit slecht staat op mijn cv. Bovendien wat moet ik nu gaan doen? Dit is iets waar ik al van jongs af aan naartoe werk?! En als ik met een nieuwe baan begin, wie zegt dan dat ik wéér niet ongelukkig ben daar.
Ik wil echt graag werken. Ik heb naast een voltijdstudie altijd 2 a 3 dagen gewerkt, maar ik weet nu gewoon niet meer wat ik moet doen. Ik weet alleen dat ik hier en nu erg ongelukkig ben.
Met citaat reageren