Los bericht bekijken
  #18  
Oud 6 juni 2011, 20:12
LuckyBet LuckyBet is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 januari 2010
Berichten: 199
LuckyBet is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Monique Veeke Bekijk bericht
En ook nog even: die lijst competenties ziet er misschien nogal intimiderend uit, maar dat kan best meevallen. Dat zit soms ook in het taalgebruik. Doet me denken aan een jaar of 6 geleden toen ik bij de gemeente Amsterdam werkte en we nieuwe functie-omschrijvingen kregen. Ik schrok er van, 'moet ik dat allemaal kunnen?'. Maar het was gewoon de omschrijving van wat ik al deed, alleen in organisatie-jargon gegoten. Probeer daar doorheen te lezen, vraag anders de decaan/opleiding ook eens wat ze precies bedoelen en op welke manier zij dat gaan beoordelen of hoe jij dat moet aantonen.

Monique
Heb ik ook aan gedacht inderdaad, met mijn leidinggevende heb ik een tijdje geleden een omschrijving gemaakt van mijn functie voor het nieuwe functie waarderingssysteem en daar kwam uit dat mijn functie een lage HBO functie is en aan een kant begreep ik dat niet helemaal, want ik voer mijn functie bij wijze van spreken uit met mijn ogen dicht (komt ook door de ervaring natuurlijk). Ik heb ook nooit het idee dat ik nou echt dommer ben dan de HBO'ers waarmee ik werk of heb gewerkt. Zij hebben natuurlijk wel een voorsprong vanwege hun opleiding en het feit dat ze al geruime tijd in een hogere functie werken.
Misschien til ik inderdaad te zwaar aan de competenties.
Met citaat reageren