Los bericht bekijken
  #1  
Oud 1 juni 2011, 12:18
Daanoniel Daanoniel is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 1
Daanoniel is on a distinguished road
Talking Motivatie stage evenementenbeveiliging

xxxxxxxx.
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx



Geachte heer xxxxxxxx,


Naar aanleiding van ons gesprek gisteravond stuur ik u hierbij mijn motivatie waarom ik graag mijn stage bij u zou willen volgen.

Uw visie : “Door een professionele uitstraling, ervaring en kwalitatief goede diensten een uitstekende reputatie opbouwen in de evenementen beveilingsbranche” spreken mij erg aan.

Natuurlijk kan ik op dit moment nog niet aan deze eisen voldoen omdat ik nog geen werkervaring heb, maar mijn wens is om dit bij u te kunnen gaan leren.
Heel graag wil ik tijdens mijn stage leren hoe ik mezelf zó kan ontwikkelen dat ik ook deze professionaliteit kan uitstralen.

Ik denk dat ik bij Sport & Event Security het meeste kan leren omdat u diverse mogelijkheden heeft voor opleidingen, trainingen en oefeningen.
Heel graag wil ik daarom ook aan deze trainingen deelnemen.

Mijn doel is dat ik tijdens mijn stage leer hoe ik met kwalitatief goede, professionele en klantvriendelijke service de evenementenbezoekers een veilig en comfortabel gevoel kan geven en dit na mijn stage zelfstandig kan uitvoeren.

Wat heb ik tot nu toe gedaan om mijn beroep te professionaliseren?
· Allereerst natuurlijk mijn opleiding via Albeda:
Beveiliger 2, waarbij ik al verschillende onderdelen heb afgesloten waaronder wettelijke kaders en beveiligen gebouwen en eigendommen 2.
· Sinds 2 maanden werk ik als service medewerker bij Excelsior.
Volgens de hoofdsteward is mijn klantvriendelijkheid enorm toegenomen. Ik heb me bij Excelsior ingeschreven om de steward cursus te gaan volgen.
· Ik ben door u aangenomen voor de ESO.
Ik hoop en ga er van uit dat ik ook hier heel veel zal kunnen leren.

Ik hoop echt dat u mij kan plaatsen in de stagegroep zodat ik mijn opleiding Beveiliger 2 kan afronden en hierna als gediplomeerd Beveiliger aan het werk kan gaan in de evenementen beveiligingsbranche!

Met vriendelijke groet,
xxxxxxx.
Met citaat reageren