Los bericht bekijken
  #4  
Oud 20 juni 2011, 12:02
EvelineB EvelineB is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 20 februari 2011
Berichten: 134
EvelineB is on a distinguished road
Standaard

Dag Froggy,

Het is nu nog groter geworden. Je hebt nu wel beter de verschillende niveau's aangegeven, maar doordat je meer hebt toegevoegd wordt het te veel om te bekijken.
Als ik heel eerlijk ben en direct antwoord moet geven op je vraag: in het vorige model kreeg ik door de eenvoud een beter beeld maar waren de niveau's chaotisch zodat ik niet kon zien wat je belangrijk vond. Nu is het zo groot dat er niet een twee drie een beeld bij me opkomt.
Ik zie een heleboel staan bij competenties/realisaties en education, wat bij mij het beeld oproept van een serieuze persoon die zijn doelen nastreeft en ambitieus is, maar ook van iemand die daar veel de nadruk op legt waardoor ik ook een beeld krijg van iemand die weinig met anderen in professioneel opzichten samenwerkt (in vrije tijd zie ik dat iets meer terugkomen met het vrijwilligerswerk). Veel in je model is gericht op zelfstandigheid, bv running is iets dat je in je eentje kan doen. Je wilt competenties maken van je interesses en dat zie ik ook wel terugkomen uit je model maar ik heb het idee dat het omgekeerde ook het geval is: je wilt interesses maken van je competenties, want dat sluit aan. In je competenties zie ik weinig persoonlijke kenmerken terugkomen, dat is jammer.

Mag ik vragen wat je doel is met dit model? om JOU te omschrijven zou ik eerder naar persoonskenmerken kijken (big 5 kort door de bocht), zo heb ik dat zelf tijdens mijn studie namelijk ook moeten doen.

Hopelijk heb je hier iets aan?

Groet, Eveline
Met citaat reageren