Los bericht bekijken
  #1  
Oud 9 september 2009, 14:15
Maksor Maksor is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 september 2009
Berichten: 1
Maksor is on a distinguished road
Standaard Functie buiten mijn vakgebied

Sinds korte tijd ben ik helaas werkloos. Ik ben daarvoor bijna twee jaar actief geweest in de media als producer voor verschillende televisieprogramma's.
Helaas zijn er niet veel functies in deze markt te vinden, waardoor ik noodgedwongen ook buiten mijn vakgebied kijk.

Op zich is dit geen probleem en sta ik ook zeker open voor een andere functie. Alleen loop ik steeds tegen hetzelfde probleem: Ik word afgewezen, omdat ik niet over de juiste papieren of ervaring beschik en krijg niet eens de kans om op gesprek te komen.

Ik kijk naar functies die het best aansluiten op mijn werkzaamheden als producer (zoals communicatiemedewerker, commercieel medewerker of iets in de administratie) en probeer de potentiële werkgever te overtuigen van deze overeenkomsten. Zonder succes. Ook merk ik dat uitzendbureaus niet echt willen mee werken om je voor een betreffende vacature voor te stellen aan de werkgever.

Heeft iemand ervaring met mijn situatie en heb je tips hoe ik het aan kan pakken? Ik bezit een HBO diploma journalistiek en ben in de zomer van 2007 afgestudeerd en ben dus twee jaar actief op de arbeidsmarkt.
Met citaat reageren