Los bericht bekijken
  #1  
Oud 7 april 2015, 13:48
anthonybremmel anthonybremmel is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 april 2015
Berichten: 4
anthonybremmel is on a distinguished road
Standaard E-mail versturen als reactie op arbeidsvoorwaarden

Goedemiddag,

zojuist heb ik een email ontvangen waarin werd vermeld dat ik uitgenodigd ben voor een 2e gesprek, mits ik akkoord ging met de aangeboden arbeidsvoorwaarden. Deze stonden in dezelfde email.

Nu ben ik natuurlijk erg blij met het aangeboden 2e gesprek, alleen kan ik niet akkoord gaan met de aangeboden arbeidsvoorwaarden. Ik ga er financieel erg op achteruit.

Hoe kan ik dit het beste formuleren? Ik zou hier graag wat hulp bij hebben.

Momenteel heb ik dit op papier/e-mail.

Citaat:

Beste mevrouw .....,

Ik wil u en de heer ....... graag bedanken voor de uitnodiging voor het 2e en aanvullende gesprek. Helaas kan ik niet akkoord gaan met de aangeboden arbeidsvoorwaarden.

Bij dit besluit heb ik een serieuze overweging gemaakt over het geen wat ik momenteel bij ..... heb en bij ...... aangeboden krijg. De conclusie is dat ik financieel teveel achteruit ga. Dit zit hem voornamelijk in de reiskosten.

Dit neemt niet weg dat ik nog steeds erg enthousiast ben over de aangeboden functie en het bedrijf. Misschien is het mogelijk om eens over de voorwaarden te praten. Ik ben van mening dat ik door mijn ervaring en kennis een aanvullende factor zou zijn binnen ....

Met vriendelijk groet,

Anthony Bremmel


Groet,

Anthony
Met citaat reageren