Los bericht bekijken
  #1  
Oud 14 augustus 2007, 21:45
Zeyna Zeyna is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 augustus 2007
Berichten: 3
Zeyna is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief projectmedewerker. Ik wil graag Feedback!

Hallo,

Ik ben in juni afgestudeerd en ben nu op zoek naar een uitdagende baan.
Gisteren heb ik op internet een leuke functie als projectmedewerker bij een Gemeente gezien en wil graag naar deze functie solliciteren.

Echter ben ik nog een beetje onzeker over de brief die ik heb geschreven. Graag hoor ik daarom jullie feedback.



Betreft: sollicitatie naar de functie van projectmedewerker

Geachte heer/mevrouw,

Jong, enthousiast en leergierig. Deze steekwoorden zijn op mij van toepassing. Daarom solliciteer ik graag op de functie projectmedewerker.

Wat mij met name aantrekt van deze functie is dat ik mij in zal zetten voor de samenleving en niet voor een product. De uitvoerende en advieserende taken die in de vacature zijn benoemd spreken mij heel erg aan. Aangezien mijn opleidingsniveau en werkervaring ben ik ervan overtuigd dat ik een geschikte kandidaat ben voor deze functie.

Op dit moment werk ik bij ABN AMRO bank als verkoopadviseur en heb tijdens het uitoefenen van mijn functie veel positieve ervaring opgedaan. Omdat ik beschik over uitstekende communicatieve vaardigheden weet ik mijn klanten goed te kunnen adviseren en ze te behouden. Het onderhouden van contacten met bewoners, ondernemers, instellingen en leveranciers zal ik dan ook zonder moeite met plezier doen.

Daarnaast ben ik initiatiefrijk en ondernemend persoon die goed in staat is om nieuwe ideeën te genereren en deze om te zetten in concrete acties. Deze kwaliteiten heb ik met name in mijn huidige functie kunnen aanwenden bij het organiseren van regionale commerciële acties.

De basis voor een gezond project is een goede samenwerking. In mijn huidige functie heb ik ervaren dat ik naast een zelfstandige werker ook een goede teamplayer ben. Door goede samenwerking in onze team hebben we onze doelstellingen met succes weten te behalen.

In mijn toekomstige baan wil ik me echter ook kunnen richten op de maatschappelijke vraagstukken op het gebied van de openbare ruimte. Ik wil een actieve en concrete bijdrage kunnen leveren aan de ontwikkeling van verschillende plannen.

Het lijkt mij kortom erg uitdagend om bij de Gemeente ………. aan de slag te kunnen en ik denk dat ik met mijn kennis en kunde een goede invulling kan geven aan de gestelde taken. Ik zou dan ook graag mijn motivatie, mijn achtergrond en mijn capaciteiten in een persoonlijk gesprek nader aan u willen toelichten. Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groeten,


Bijlage: Curriculum vitae
Met citaat reageren