Los bericht bekijken
  #3  
Oud 7 september 2014, 13:43
Ellen2014 Ellen2014 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 3
Ellen2014 is on a distinguished road
Red face Functioneringsverslag

Hoi marieke,

Bedankt voor je antwoord.
het FG was een heel prettig gesprek waarbij de adjunct aangaf dat ik met de gesprekspunten moest komen. Nav deze punten totaal geen kritiek gehoord. Dus ik begrijp totaal niet dat een adjunctchef en ik een gesprek van bijna 45 min kunnen hebben zonder dat zij de kritiekpunten aankaart waar ze mee zit. Dat moet toch op een gegeven moment ter sprake komen. Als zij echt punten heeft, dan kaart je die toch aan als chef zijnde. Op een gegeven moment wist ik ook niets meer te melden.

Ik wil best over verbeterpunten praten maar ik vind deze gang van zaken niet ok. ik had aangegeven dat ik graag voor een intern trainingstraject voor een hogere functie in aanmerking wilde komen en dat stond niet in mijn verslag. Terwijl dat toch een ontwikkelpunt is.

Mbt het incident met de chef waren de vragen die ik stelde noodzakelijk voor het samenstellen van de opdracht die ik weer moest doorgeven. ik heb in totaal 3 korte vragen gesteld waarbij ik op een gegeven moment zei dat ik echt iets cruciaals miste en heb het haar toen gezegd, ook ivm de deadline. Ik heb altijd zo gewerkt al 13 jaar lang en nooit kritiek mbt mijn handelswijze gehoord. dus ik vind het echt spijkers op laag water zoeken.

Ik heb aangegeven bij de adjunct weer te willen praten maar deze is zo druk en chaotisch dat ik niet weet of ik dit op korte termijn geregeld krijg.
Met citaat reageren