Los bericht bekijken
  #1  
Oud 3 november 2006, 14:11
Carly890 Carly890 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 november 2006
Berichten: 1
Carly890 is on a distinguished road
Unhappy Sollicitatiebrief groepleider

Ik ben t ff helemaal zoek. Wat is een goede openingzin, goede volgorde, wat mnoet je wel en niet vertellen...
Wie kan mij helpen en zeggen of deze brief redelijk is of niet en wat ik moet veranderen???
Alvast heel erg bedankt!!!

Groetjes Carla

xxx xxx, 3 november 2006
xxx
xxx
xxx

Betreft: Vacature Groepleid(st)er
__________________________________________________ _________________________

Geachte Mevrouw xxx,

Over een top advertentie gesproken! Die van u in de Ronde Vener van 1 november jongstleden is het zeker voor mij en daarom wil ik graag solliciteren.
Na mijn SPW3 succesvol te hebben afgerond ben ik nu 7 maanden werkzaam op een kinderdagverblijf in Amsterdam. Omdat het hier toch niet helemaal mijn ding is, ben ik op zoek naar iets nieuws, om mijn werkervaring uit te breiden.
Werken met kinderen is mijn passie. Ik geniet er elke dag weer van om ze te zien spelen en leren. Ik help ze graag vooruit in hun ontwikkeling.

Op uw website las ik dat u via 3 pedagogen werkt. Hierin heb ik geen ervaring, maar ik ben erg nieuwsgierig en ik leer snel. Ik wil me hier dan ook voor de volle 100% voor inzetten.
Ik werk graag in teamverband. Ik ben collegiaal, flexibel en ben erg van de open communicatie. Je leert bovendien veel van elkaar.
Uw functie biedt mij persoonlijk veel mogelijkheden ter ontwikkeling en ervaring.

Graag zou ik uitgenodigd worden voor een gesprek. Waarbij ik u instelling beter leer kennen en ik mijn brief en motivatie verder kan toelichten.

Met hartelijke groet,

Carla xxx

Bijlage: Curriculum Vitae

xxx
xxx
xxx
Met citaat reageren