Los bericht bekijken
  #1  
Oud 5 november 2012, 11:10
Kimmutjuh
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Sollicitatiebrief touringcarchauffeur

Zou graag willen weten of dit een goede sollicitatiebrief is en sta graag open voor feedback




Kimberley XXX
XXX
XXX
Nederland

Touringcar
T.a.v. XXX
XXX
XXX


Den Haag , 5 november 2012

Betreft: sollicitatie nette, goed gemotiveerde touringcarchauffeur.

Geachte heer/mevrouw,

Op XXX zag ik de vacature nette, goed gemotiveerde touringcarchauffeur. Graag solliciteer ik naar deze functie.

Al snel toen ik mijn rijbewijs behaalde ontdekte ik dat ik deelnemen aan het verkeer uitermate leuk en uitdagend vond. In 2009 heb ik toen ook besloten om te solliciteren bij XXX als buschauffeur. Helaas waren er geen vacatures meer voor deze functie en werd mij de tram aangeboden. Dit aanbod heb ik met beide handen aangepakt in de hoop dat ik uiteindelijk toch mijn rijbewijs D mocht gaan behalen. In december 2011 was het zover en heb ik in februari dit jaar mijn rijbewijs D en code 95 mogen behalen.

Mijn vorige werkgever XXX heeft er voor gezorgd dat ik een goede, klantvriendelijke en representatieve chauffeur ben geworden die geen negen tot vijf mentaliteit heeft en weet hoe het werkt in het personenvervoer. Ik heb een groot verantwoordelijkheidsgevoel, ben precies en klant gericht. Helaas raakte ik mijn baan kwijt door de reorganisatie en ben nu op zoek naar een leuke baan in dezelfde sector en deze vacature sluit uitstekend aan op wat ik zoek.

Ik zou mijn motivatie, en bijgevoegd cv, graag uitgebreid komen toelichten in een persoonlijk gesprek. Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,


Kimberley XXX


Bijlage Curriculum Vitae