Los bericht bekijken
  #5  
Oud 16 november 2012, 16:22
Marleenmorena Marleenmorena is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2011
Berichten: 13
Marleenmorena is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Den Haag , 5 november 2012

Betreft: sollicitatie nette, goed gemotiveerde touringcarchauffeur.

Geachte heer/mevrouw,

Op XXX zag ik de vacature nette, goed gemotiveerde touringcarchauffeur. Graag solliciteer ik naar deze functie.

Al snel toen nadat ik mijn rijbewijs behaalde ontdekte ik dat ik deelnemen aan het verkeer uitermate leuk en uitdagend vond vind, want je vind dat nog steeds neem ik aan . In 2009 heb ik toen dan ook besloten om te solliciteren bij XXX als buschauffeur. Helaas waren er geen vacatures meer voor deze functie en werd mij de tram kreeg je een tram? nee toch de functie als tram chauffeur (of hoe je dat ook noemt) werd je aangeboden. Dit aanbod heb ik met beide handen aangepakt in de hoop dat ik uiteindelijk toch mijn rijbewijs D mocht gaan behalen. In december 2011 was het zover, ik mocht met de lessen voor rijbewijs D beginnen, en heb ik in en in februari dit jaar heb ik mijn rijbewijs D en code 95 mogen behalen.

De ervaring die ik bij Mijn vorige werkgever XXX heb opgedaan , heeft er voor gezorgd dat ik een goede, klantvriendelijke en representatieve chauffeur ben geworden die geen negen tot vijf mentaliteit heeft en weet hoe het werkt in het personenvervoer. Ik heb een groot verantwoordelijkheidsgevoel, ben precies en klant gericht klantgericht . Helaas raakte ik mijn baan kwijt door de een reorganisatie en daarom ben ik nu op zoek naar een leuke baan in dezelfde sector. en Deze vacature sluit uitstekend aan op wat ik zoek.

Ik zou mijn motivatie, en bijgevoegd cv, graag uitgebreid komen toelichten in een persoonlijk gesprek. Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,


Kimberley XXX

rood gemaakt wat volgens mij niet goed is en groen mijn aanvulling hoe ik het zou zeggen!
succes!
groetjes marleen