Los bericht bekijken
  #3  
Oud 26 juni 2006, 15:53
nicky1983 nicky1983 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 7 april 2006
Berichten: 99
nicky1983 is on a distinguished road
Standaard Re: en nog een briefje, ik hou ook van jullie

In ons sollicitatiegesprek op <datum> adviseerde u mij me te oriënteren op werken met ouderen en allochtonen. U wees mij erop dat mijn kennis van de ontwikkelingspsychologie wellicht beter tot zijn recht komt bij de opvoedingsondersteuning voor deze doelgroepen, dan bij werken met jongeren. Inmiddels heb ik ... (erover nagedacht, me georiënteerd, ...) en wil ik graag solliciteren op de vacature ..."

Het was eigenlijk dat ze me na het gesprek tijdens het telefoontje, alleen heeft aangeraden om te solliciteren op andere vacatures binnen hun stichting, omdat het een positief gesprek was. Dus de rest durfde ik niet goed te verwerken, omdat ze dan misschien zegt dat ze dat niet heeft gezegd ofzo. Maar heel erg bedankt voor de tips, ik heb ze meteen verwerkt. Vooral de tip over dat meelopen was een goeie. Wanneer ik werk krijg binnen hun stichting, vraag ik ook als het mogelijk is om vrijwilligerswerk of een soort stage inderdaad, te doen bij de jongeren om zo op dit gebied mijn vaardigheden te versterken en te laten zien wat ik nu kan op dit gebied.

groetjes Nicky
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc carrieretijger22.doc‎ (37,0 KB, 84x gelezen)
Met citaat reageren