Los bericht bekijken
  #4  
Oud 17 februari 2010, 22:50
Ri@nne Ri@nne is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 405
Ri@nne is on a distinguished road
Standaard Re: nieuwe brief open sollicitatie

Ik heb een beetje met je brief gegoocheld. Wat dacht je van:


Duidelijk, overzichtelijk en klantgericht. Met belangstelling heb ik uw website bekeken. Met mijn verantwoordelijkheidsgevoel, klantgerichtheid en enthousiasme ben ik er van overtuigd een goede toevoeging aan(of aanvulling voor) uw team te zijn. Ik solliciteer dan ook met belangstelling naar een functie als apothekersassistente bij (naam apotheek).

Afgelopen januari heb ik mijn diploma voor apothekersassistente met succes behaald. Van mijn stage/werk periode heb ik heel veel geleerd en ik heb dit met veel plezier gedaan. Door het volgen van de SBA online cursussen wil ik mijn kennis op pijl houden. Graag zou ik mijn deskundigheid uitbreiden bij u in de apotheek. Ik vind het belangrijk dat cliënten goede voorlichting krijgen en dat de sfeer en de samenwerking tussen collega’s goed is. Ook kan ik goed zelfstandig werken en functioneer ik daarnaast goed in teamverband.

Voor een compleet overzicht van mijn opleidingen en ervaring verwijs ik u naar het bijgevoegd Curriculum Vitae. Graag kom ik in een persoonlijk gesprek een toelichting geven op mijn sollicitatie. Ik zal u daar binnenkort over benaderen.

Met vriendelijke groet,



Klantgericht staat nu in de opening. De opening is nu ook wat pakkender. Dat je graag nieuwe dingen wilt leren blijkt al uit dat je je deskundigheid wilt uitbreiden.
__________________
Rianne
Met citaat reageren