Discussie: Vaardigheden-cv
Los bericht bekijken
  #2  
Oud 18 oktober 2010, 21:38
Mandy81 Mandy81 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2010
Berichten: 5
Mandy81 is on a distinguished road
Standaard

Hallo,

Mijn ervaring met een vaardigheden cv is dat het absoluut niet werkt! Ik heb een vaardigheden cv geschreven, omdat ik carriereswitch wilde maken en dus geen werkervaring binnen die branche had. De reactie die ik meteen op een vaardigheden cv kreeg was de vraag of ik gaten in mijn cv had zitten, wat in mijn geval niet zo was. Kortom de bedrijven die ik benaderd heb wilde gewoon een chronologisch cv hebben.

Ik weet natuurlijk niet waar je de gaten in je cv hebt zitten en hoeveel werkervaring je hebt, maar wellicht is het een idee om je meest recente werkervaringen te vernoemen en de vaardigheden die je daarbij hebt opgedaan wat uitgebreider uit te schrijven en vervolgens aan te geven dat je overige werkervaring graag persoonlijk toelicht. Cv moet namelijk niet langer dan 2 a4-tjes zijn. Voor mij werkte dit beter.

Als je toch je vaardigheden cv wilt behouden zou ik er meer een samenhangend verhaal van maken i.p.v. nummers. Dit leest niet lekker weg. Verder zou ik beginnen met wat je voor een baan zoekt i.p.v. dit aan het einde van je cv te noemen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. In ieder geval veel succes met je sollicitaties!
Met citaat reageren