Discussie: Welke stappen?
Los bericht bekijken
  #1  
Oud 25 september 2019, 23:42
Florez Florez is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 september 2019
Berichten: 1
Florez is on a distinguished road
Standaard Welke stappen?

Hallo,
Heel graag advies, ik heb de sociale academie gedaan en jaren in de hulpverlening gewerkt. Daarna ben ik omgeschoold en nu werkzaam als docent basisonderwijs. Ik merk dat ik enorm veel energie lek bij dit werk en dat het ook niet helemaal is waar ik blij van wordt. De dingen die ik wel leuk vind zijn, iets leren aan iemand, creatieve vakken, werken met kinderen. Waar ik op lek zijn; de grote groep, zorgleerlingen en eigenlijk ook de methodes. Ik zou graag een stap willen nemen, maar weet niet goed in welke richting. Mijn kwaliteiten zijn: creatief, een opstarter, sociaal verbindend, ga dingen aan, sociaal analytisch, out of the box denker en enorm veel energie voor dingen waar ik mij betrokken bij voel. Zwakkere punten zijn: ik ben redelijk snel "verveeld", kan niet heel lang hetzelfde taakje doen, ben meer een opstarter dan een lange termijn uitvoerder, procesmatig niet enorm sterk ( wil ik mij wel verder in ontwikkelen). Heeft iemand advies in wat mogelijk en realistisch is? Scholing is geen probleem, mits het betaalbaar is. Hartelijk dank alvast!
Met citaat reageren