Los bericht bekijken
  #6  
Oud 9 juni 2012, 15:41
Vrunck Vrunck is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 juni 2012
Berichten: 40
Vrunck is on a distinguished road
Standaard

De punten die men eerder aanstipte ben ik het mee eens. Vooral goed dat je vanuit je kwaliteiten hebt geschreven.

Een paar dingen die ik heb aangepast/van commentaar heb voorzien.

Succes!



Citaat:
Geachte heer/mevrouw,

Na een periode met ziekte te maken hebben gehad, wil ik heel graag weer aan het werk. Nu ik helemaal hersteld ben, kan ik mijn volle aandacht volledig (volle aandacht is al volledig) op mijn carričre richten. In die periode heb ik mij ook kunnen concentreren op; waarin ik mijn kwaliteiten goed kan benutten.

Ziekte inderdaad niet mee openen, maar wel uitleggen later en benadrukken dat je volledig hersteld bent.

Voor mijn carričre in de bouw (zie onder), ben ik in aanraking gekomen met de procesindustrie en dat is me altijd bijgebleven. (hier benoemen wat je is bijgebleven en wat je leuk vindt). Ik verwacht ("daarom" volgt na een komma) binnen de procesindustrie mijn kwaliteiten goed te kunnen benutten. Veilig, alert, nauwkeurig en netjes (is ook hetzelfde in deze context) kunnen werken vind ik erg belangrijk en beschik daarom over een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Daarnaast ben ik flexibel ingesteld, leergierig en erg enthousiast. en nieuwsgierig naar wat de procesindustrie mij te bieden heeft. dit weg, omdat je juist wil werken in de procesindustrie en heb je neem ik aan al bekeken wat het te bieden heeft.

"Voor mijn carričre in de bouw..." dit kan je op 2 manieren lezen:
a. Vóórdat je een carričre in de bouw had...
b. Door je carričre in de bouw...


Mijn ambitie/wens/voorkeur gaat uit naar procesoperator of allround laborant (ik zou een omschrijving proberen te vinden die beide functies treft). Ik ben erg nieuwsgierig (heb je al genoemd) en vind het zeer interessant hoe die (welke?) processen in elkaar zitten, [geen komma] en die lerenderwijs (Dit woord bestaat niet te mogen beheren. Ikvind het ook leuk om monsters te nemen, die te analyseren, en zo de kwaliteit van het product te waarborgen. <<ik zou deze zin noemen bij de tweede alinea, en dan beginnen met dat je het waarborgen belangrijk vindt en daarvoor monsters analyseert.

Hopend dat u mij een leer- en werktraject hierin in kan aanbieden of eventueel hiermee in aanraking te kunnen komen. Ik wacht uw antwoord met volle teugen af! Dit is te afwachtend en passief
Met citaat reageren