Los bericht bekijken
  #1  
Oud 7 februari 2014, 15:09
Mellody21 Mellody21 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 februari 2014
Berichten: 1
Mellody21 is on a distinguished road
Standaard Twijfels over eigen bedrijf en richting

Hallo allemaal,

Ik ben lid van een aantal fora's maar die passen allemaal meer bij het zakelijke aspect en niet bij het persoonlijke.
Sinds maart 2013 ben ik gestart met mijn eigen bedrijf omdat ik moeite had met de manier waarop je in sommige bedrijven gezien wordt als een nummer in plaats van als persoon. Ik had teveel initiatief, was vervelend en had vaak ruzie met mijn leidinggevende, wat soms zo ver ging dat ze naar me schreeuwde dat zij naar huis ging en dat ik het maar uit moest zoeken met de sleutel en dat ze nooit meer terug zou komen.

Ik ben eigenlijk helemaal niet zakelijk. En dat heb je wel nodig als je een winkeltje begint. Sinds augustus ben ik gestopt met werken en ben ik een winkel gestart.
Alleen lukt het financieel allemaal maar net en valt het me eigenlijk best tegen.
Maar ik zie stoppen als falen en als ik niet meteen een baan kan vinden heb ik een probleem want ik zit nog wel anderhalf jaar lang vast aan de huur, heb in juli een starterslening bij Qredits afgesloten waardoor ik 260 euro per maand moet aflossen. Bij het afsluiten was ik nog 20 en moesten mijn ouders meetekenen als backup wanneer het mis zou gaan.

Ik ben erg trots op wat ik heb bereikt en hoe het gaat, maar het stijgt me allemaal een beetje boven het hoofd. Ik ben constant moe en ben best wel veel afgevallen, het werk en de rekeningen stapelen zich ook op. Ik wil graag een BBZ uitkering aanvragen en ben hier al mee bezig, ook bij de instanties maar ik twijfel heel erg of dit precies is wat ik wil.

Ik wil jullie bedanken voor het lezen van mijn post en hoop op reacties,

Groeten, Mellody.
Met citaat reageren