Los bericht bekijken
  #2  
Oud 30 september 2008, 10:01
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: open sollicitatie brief,zou iemand er naar kunnen kijken en kunnen zeggen of dit

Ik ben geen alleskenner in sollicitatiebrieven maar een paar dingen vielen me wel op. Ik heb jouw brief gekopieerd en in het rood erachter gezet wat ik ervan zou maken. Ook de indeling heb ik wat anders gemaakt.



Jouw naam
Adres
Postcode, Plaats

Zorginstelling
Adres
Postcode, Plaats

..............,30 september 2008


Betreft: open sollicitatie verzorgende


Geachte heer/mevrouw,

Binnen uw zorginstelling zou ik graag willen werken als medewerker verzorgende.

Momenteel ben ik werkzaam als planner van 3 zorgteams bij Careyn. Dit werk doe ik nu 5 jaar. Hiervoor ben ik werkzaam geweest als verzorgende bij Careyn. Na een aantal jaar dit werk te hebben gedaan begint het nu toch wel weer te kriebelen om mensen te verzorgen en zou dit graag binnen jullie zorginstelling willen doen. waarom per se bij deze zorginstelling/motivatie?

Belangrijk bij de omgang met cliënten vind ik dat je rekening houdt met de wensen en (het woordje "en" veranderen in een komma) waarden en normen van de cliënt. Daarnaast hecht ik er grote waarde aan om een cliënt met respect te behandelen.

Mijn sterke punten zijn dat ik enthousiast, gemotiveerd, geduldig en flexibel ben. Verder ben ik iemand die graag in teamverband werkt. Indien de mogelijkheid bestaat, ben ik bereid om binnen uw instelling een opleiding te volgen om mijn kennis nog verder uit te breiden.

Graag zou ik mijn brief willen toelichten in een gesprek.

Met vriendelijke groet,

Naam

Bijlage: curriculum vitae (vitae is met een kleine letter)
Met citaat reageren