Los bericht bekijken
  #1  
Oud 25 november 2011, 19:09
paulde99 paulde99 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 november 2011
Berichten: 3
paulde99 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief autoaanpasser

Hallo allemaal,

Ik heb geprobeerd een overtuigende brief te schrijven, maar ik heb het gevoel dat het niet helemaal lekker loopt.
In de 2e alinea heb ik veel technische woorden gebruikt, kan dat zo?
En het voorbeeld verhaal is echt gebeurd maar, ik heb het gevoel alsof het er als een verzonnen verhaaltje staat, vinden jullie dat ook?
Alvast bedankt voor het lezen en alle tips en ideeen zijn welkom

Groet, Paul



Geachte mevrouw xx,

U zoekt een creatief auto-aanpasser, ik zoek in de autobranche een creatieve baan.
Graag zou ik u in deze brief willen toelichten waarom ik degene ben waarnaar u zoekt.

Vanaf mijn jonge jaren ben ik gek op auto`s, techniek en bijzondere auto accessoires.
Van een car kit inbouwen tot de elektrische componenten en mechanismen vervangen van de raambediening, centrale deurvergendeling of allerlei ander soorten problemen met elektrische units. Al deze reparatie`s heb de afgelopen jaren geleerd, bij vele verschillende merken auto`s, en ik hoop de komende periode nog veel meer te leren.

Enige tijd geleden kwam er een man binnen, die graag een auto wilde kopen.
Maar wel een met een in hoogte verstelbare stoel, vanwege zijn lengte.
Er was maar een auto die dat had, maar de stoelrail en de mechanismen van de elektrische in hoogte verstelbare stoel werkte niet meer.
Ik heb alles kunnen reparen, de rail moest gelast worden, en in de elektrische knop zat vocht.
Deze man was na de reparatie zo ontzettend blij, hij heeft de auto gelijk gekocht want hij had geen geld voor een dure auto, maar had alleen deze specifieke eis.
Het geeft mij (nog steeds) een voldaan gevoel dat ik iets heb kunnen doen zodat deze man nog steeds kan auto rijden.

Ik denk dat in uw bedrijf vele mensen komen die heel erg geholpen zijn met de aanpassingen in hun auto. Het lijkt me een leuke uitdagende technische baan, waarin geen dag hetzelfde is, maar waarin toch ook veel persoonlijk contact is met de klant.

Graag zou ik u in een gesprek nader willen toelichten wat mij zo interessant lijkt aan deze baan.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren