Los bericht bekijken
  #1  
Oud 18 juni 2009, 21:13
Noemiah Noemiah is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 juni 2009
Berichten: 2
Noemiah is on a distinguished road
Post Sollicitatiebrief wat vind jij er van??

Hallo allemaal,
Ik heb een sollicitatiebrief geschreven voor een functie begeleid wonen in de Gehandicaptenzorg.
Ik ben nog niet helemaal zeker van mijn brief en ben erg benieuwd wat jullie er van vinden, tips zijn altijd welkom!
Alvast bedankt.

Groetjes Noemiah


Naam
Adres gegevens

Groningen, 18-06-2009

Betreft: sollicitatie begeleider wonen

Geachte De Zijlen, secretariaat P&O,

Omdat ik op zoek ben naar een functie die aansluit bij mijn kwaliteiten en ik deze geweldige vacature zag, wil ik graag solliciteren op deze functie.
Ik heb mijn diploma als Sociaal Pedagogisch Werkster activiteiten begeleider niveau 4 in 2007 behaald.
Tijdens mijn studie heb ik veel evaring opgedaan.
Ik heb voor een half jaar stage gelopen in een Activiteiten Centra van de Ggz als activiteitenbegeleidster en werkte met(ex)Psychiatrische cliënten. Ik heb daar veel activiteiten georganiseerd en heb mensen begeleid met hun persoonlijke doelen.
En in het laatste jaar van mijn opleiding heb ik stage gelopen in een buurtcentrum de “Karre” waar ik veel met jongeren en kinderen heb gewerkt.
Ik vind het heel fijn om met mensen te werken en ben opzoek naar een baan die bij mij past.
Sinds 14 maanden ben ik een trotse moeder van een dochter. Ik ben nu werkzaam bij de stichting SKSG-Kinderopvang als sociaal pedagogisch medewerker.
Ik ben toe aan meer diepgang in mijn werk. Ik wil uitdaging, geprikkeld worden en mezelf ontwikkelen, cliënten motiveren om hun zelfstandigheid te bevorderen.
Na het lezen van uw vacature werd ik gelijk enthousiast. Het sluit helemaal aan bij mij en mijn manier van werken.
Vind het belangrijk om met gevoel voor humor te werken en toch kritisch te blijven kijken naar je werk om voor een goed woon- en leefklimaat te zorgen.
Wat mij ook erg aanspreekt is dat jullie cursussen aanbieden, op deze manier blijf je je zelf ontwikkelen en bouw je meer kennis op waardoor je meer te beiden hebt aan je cliënten.


Ik ben creatief en vind het leuk om activiteiten te organiseren.
Elk mens is uniek en heeft verschillende behoeftes, ik vind het daarom belangrijk om naar elk persoon als individu te kijken.
Het lijkt mij dan ook een geweldige kans om als begeleider wonen De Zijlen te mogen werken.


Verder kan ik me goed inleven in anderen ben geduldig van aard, kan andere mensen goed motiveren en denk ik dat ik wat kan bieden in uw organisatie.
Graag zou ik de mogelijkheid krijgen mijn motivatie in een persoonlijk gesprek nader toe te lichten.

Met vriendelijke groet,


Naam

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren