Los bericht bekijken
  #4  
Oud 16 juni 2010, 16:55
sevgi sevgi is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 juni 2010
Berichten: 3
sevgi is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief secretaresse

ik heb mijn brief verbeterd,ik hoop dat het nu wel goed is...graag zie ik uw reactie z.s.m.tegemoet.

eigen adres


Rotterdam, 16-06-2010


adres geadresseeerde


Betreft: sollicitatie junior secretaresse m/v voor 32 uur per week .


Geachte mevrouw Beintema,

Met veel enthousiasme las ik uw advertentie op de website xxx.nl.
Graag solliciteer ik naar de functie junior secretaresse, en wil ik mij tevens aan u voorstellen.

Sinds ik bijna 3 jaar geleden mijn opleiding directiesecretaresse/managementassistent afrondde,ben ik bij verschillende bedrijven op uitzendbasis werkzaam geweest.
Het werken in de zorgsector heeft altijd mijn interesse opgewekt. Daarnaast lijkt het me leuk om in een maatschappelijk betrokken omgeving te werken waarin de ontwikkelingen van de zorgsector centraal staat. Uw organisatie hecht belang aan collegiale en resultaat- en servicegerichte medewerkers.

De reden dat mijn interesse uitgaat naar deze functie is dat mijn persoonlijkheid zich kenmerkt door resultaatgericht te werk te gaan. Een van mijn sterke eigenschappen is dat ik het overzicht kan bewaken in (chaotische) situaties door gestructureerd te werken. Ik ben flexibel,en kan goed samenwerken met anderen. Verder geeft het mij veel voldoening om de benodigde ondersteuning te geven aan managers en teamcoördinatoren.
Mensen typeren mij vaak als enthousiast, creatief, gedreven en iemand die graag de handen uit de mouwen steekt. Ik beschik over goede organisatorische en sociale vaardigheden. Dit zijn eigenschappen die er, mijns inziens, voor zorgen dat ik deze functie naar volle tevredenheid zal kunnen uitvoeren. In de loop van dit jaar begin oktober ga ik trouwen en zal ik tevens in Amersfoort gaan wonen. Daarom zou het mij goed passen om in omgeving Amersfoort te werken. Het reizen van Rotterdam naar Utrecht is absoluut geen probleem voor mij.

Graag zie ik een persoonlijke uitnodiging tegemoet waarin ik mijn motivatie en kennis en het een en ander kan toelichten. Indien gewenst kan u voorzien van referenties.

Met vriendelijke groet,



Sevgi






Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren