Los bericht bekijken
  #23  
Oud 29 augustus 2006, 08:54
Monique
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Op zoek naar.......wat nu precies?

Jeetje, door vakantie was ik een periode niet op de site en nu zoveel om bij te lezen! Het gaat goed met het forum!

Inmiddels heb ik ook aan Erwin laten weten dat ik graag dat loopbaanpad wil doen. Ook ik wil daar verslag van doen op het forum.

Isabelle; je vroeg wat ik miste bij de loopbaanbegeleiding. Bij mij bleef het ook allemaal zo vaag. Er werd wel ingegaan op wat voor een persoon ik ben, maar niet wat voor functies daar dan bij passen. Net als Lady heb ik moeite met concretiseren en verwachtte ik dat de begeleider meer door zou vragen, dwingender zou zijn. Als ik er nu aan terugdenk, heb ik het idee dat de begeleidster haar werk misschien niet zo leuk (meer) vond. Ik kan me namelijk nog herineren dat zij in haar vrije tijd aan numerologie deed (dat de letters van je naam cijfers worden, dat bij elkaar optellen en het getal wat er dan uitkomt dat staat ergens voor). Ze vroeg of ze dat met mijn naam mocht doen. Op de momenten dat ze het daar over had, begon ze echt op te leven. Nou ja, dat is ook maar gissen. Feit blijft dat ook ik na verschillende loopbaanbegeleidingstrajecten nog niet weet wat ik wil / kan / moet...
Hopelijk werkt het loopbaanpad ook voor mij.
Met citaat reageren