Los bericht bekijken
  #3  
Oud 15 april 2011, 17:22
Linda1985 Linda1985 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 15 april 2011
Berichten: 71
Linda1985 is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EvelineB Bekijk bericht
Hoi Linda,

Ik zou wel letten of de formulering van je zinnen. Je geeft aan uitstekende communicatieve vaardigheden en dat je een 10 had voor nederlands. Dan leg je daar wel de druk op in je brief en zal die ook foutloos moeten zijn. Om terug te komen op je andere vraag, wanneer er een e-mailadres vermeld staat, heeft een bedrijf het juist vaak liever per e-mail. Dit werkt sneller en efficienter en de brieven hebben ze digitaal. De assumptie dat alleen geschreven brieven als goed worden gezien is enigzins achterhaald in deze tijden. Tenzij er uitdrukkelijk bij staat dat de brief per post verzonden dient te worden, zou ik hem per e-mail sturen. Je hebt vaak al een solliciteer direct knop bij een vacature staan waarbij je niet eens meer e-mailt, maar gewoon je brief toevoegt.

Hoi,
bedankt voor je reactie!

Ik weet niet zo goed hoe ik het volgens jouw aanwijzingen moet aanpassen. Een ander woord voor leuk (in de context dat ik mijn vorige werkzaamheden leuk vond en dat de werkzaamheden in de vacature mij trekken) weet ik eigenlijk niet echt.. Ook voor 'verder'weet ik zo gauw geen ander woord..? Of ja, ik weet niet echt goed hoe ik het op een andere manier zou moeten schrijven.

Waarom zou een zin niet met 'ook' mogen beginnen?
Met citaat reageren