Los bericht bekijken
  #1  
Oud 31 oktober 2008, 01:08
Makingsense's schermafbeelding
Makingsense Makingsense is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 juli 2008
Berichten: 413
Makingsense is on a distinguished road
Thumbs up Oude discussies / acties opschonen?

Hallo Carrieretijgers,

Zoals jullie gemerkt hebben ben ik een fervent gebruiker van jullie forum.
Ik vind het ontzettend leuk hier!! En ik ben blij dat ik zo af en toe nog eens iemand kan inspireren en ook andersom!!

Wat mij opvalt is dat er nog zo veel oude topics staan.

Natuurlijk zijn ook oude topics waardevol, vooral in de sollicitatiebrieven-hoek, maar tot zo ver terug?? Soms worden door nieuwe nog niet zo goed oplettende leden, hele oude koeien uit de sloot gehaald en zijn de reacties op 2 jaar oude topics een beetje overbodig.

Maar ik vraag me vooral af wat de toegevoegde waarde van de hele pijler "Drie loopbaanadviestrajecten" is? De meeste verhalen zijn ruim 2 jaar oud en inzendingen voor een wedstrijd.
Kan er niet eens een nieuwe actie komen?


Volgens mij kun je het forum nog veel levendiger maken door op tijd te prunen. Mijn man beheert ook een zeer goed bezocht forum (2500 leden waarvan 700+ actief) waar ik ook heb gemodereerd en daar wordt regelmatig opgeschoond. Dat houdt het forum fris en fruitig.

Het lijkt mij bijvoorbeeld ook heel erg leuk om een pijler "Netwerken" toe te voegen. Dit is natuurlijk een van DE manieren om aan een baan te komen.
Hier zouden mensen eens gericht kunnen vragen naar bepaalde mogelijkheden of gewoon hun elevator pitch posten of netwerktips / tips voor netwerk-events uitwisselen.

Ik ben meer dan bereid om met jullie mee te denken en te helpen achter de schermen, want ik vind het forum een heel waardevol medium!

Verder, helemaal goed hier, ik heb veel aan jullie stukjes op deze website, heel erg nuttig en ik verwijs vaak mensen door naar hier voor info en tips!

groetjes
Tessa
__________________
"Ontdek wie je bent en wees het dan expres!"
| Making Sense | Adviesbureau voor loopbaancoaching, personal branding en inspiratie
| W: makingsense.nl | E: info@makingsense.nl | 06-24095195 |

Tessa Faber helpt vrouwen en mannen in loondienst om hun kennis, kunde en kracht zichtbaar te maken en hun eigen loopbaan als ondernemer in handen te nemen.
Met citaat reageren