Los bericht bekijken
  #1  
Oud 23 juni 2013, 20:29
SPH2013 SPH2013 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 juni 2013
Berichten: 2
SPH2013 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief stage SPH 1ste jaar

Is er iemand die feedback wil geven op mijn sollicitatiebrief?
Alvast bedankt!


Betreft: Sollicitatie stageplek ……...
………….., 23 juni 2013

Geachte mevrouw ………,


Met belangstelling solliciteer ik naar de stageplek bij NAAM BEDRIJF in PLAATS(referentienummer00000). Per september 2013 begin ik aan het propedeusejaar van de studie SPH Voltijd aan NAAM HOGESCHOOL . Een onderdeel van deze studiefase, is het 8 uur per week stagelopen gedurende het studiejaar(september 2013 t/m juni 2014). Het doel van deze stage is de oriëntatie op het directe cliëntcontact en het aangaan van samenwerkingsrelaties met o.a. cliënten en collega’s.

De stageplek spreek mij aan omdat het mij de mogelijkheid bied het sociale werk te leren kennen, door te werken met een voor mij vertrouwde doelgroep. Sinds het jaar 2009 ben ik werkzaam als thuishulpverlener bij ouderen, hierdoor heb ik geleerd met ouderen omgaan en is mijn communicatieve vaardigheid tegenover deze doelgroep sterker geworden.

Kwaliteiten die ik bezit en kan gebruiken tijdens deze stage zijn:

• Leergierigheid: Ik sta altijd open voor nieuw leerstof en vraag meestal door tot ik precies weet hoe iets in elkaar zit.

• Betrokkenheid: Ik sta meestal klaar om ergens aan bij te dragen.

• Inlevingsvermogen: Ik kan me goed inleven in een ander, waardoor er vaak begrip ontstaat.

• Flexibiliteit: Ik sta altijd open voor aanpassingen, als dat in voordeel is van het werk.

• Oplossingsgericht: Als er een uitdaging is, zoek ik altijd naar een oplossing. Daarbij probeer ik meerdere belangen en opties aan te geven.

De verschillende kwaliteiten heb ik aangeleerd door levens- , werk- en schoolervaring en zijn inmiddels onderdeel van mijn karakter geworden.


Graag licht ik mijn motivatie en Curriculum Vitae toe in een gesprek.


Met vriendelijke groet,

…………...
Met citaat reageren