Los bericht bekijken
  #1  
Oud 2 april 2007, 22:06
Arjo Arjo is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2007
Berichten: 17
Arjo is on a distinguished road
Standaard Iemand anders aangenomen op functie waarvoor ik gevraagd was: wat nu te doen?

In mijn eerste gesprek heb ik gevraagd of er meerdere kandidaten waren voor de functie waar ik op solliciteerde (ik ben zelf door het bedrijf benaderd voor deze functie). Toen werd mij verteld dat ze alleen nog bezig waren met iemand anders voor een senior functie. Nu kreeg ik vrijdag te horen dat er al iemand anders aangenomen was voor mijn functie.
Ik snap niet waarom dit is maar weet ik niet wat ik nu moet doen. Moet ik ze opbellen en om uitleg vragen? Zeggen dat ik zelf prima kan beslissen of ik werk onder mijn niveau wil doen en dat ik dat nu ook al doe in de supermarkt? (zie ook mijn reactie over 'bedankmail na 2e gesprek')

Ik vertrouw erop dat ze mij wel degelijk voor een andere functie in het dossier wilden houden. En omdat ik zo'n zin had om daar te beginnen omdat het bedrijf me erg aansprak, ben ik bang mezelf in vingers te snijden als ik opbel en om verhaal vraag. Dat ik dan ook die consultancy functie wel kan vergeten. Wat is nu wijsheid?
Met citaat reageren