Los bericht bekijken
  #1  
Oud 18 februari 2010, 00:29
sunshine82 sunshine82 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2010
Berichten: 13
sunshine82 is on a distinguished road
Thumbs down Hoe baan afwijzen na vervelend sollicitatiegesprek?

Ik heb gisteren een verschrikkelijk sollicitatie gesprek gehad, met de meest zelfingenomen man ooit. IK voelde me al meteen nie op mijn gemak. Heb wel 7 volle minuten met hem gesproken, en het ging alleen maar over hoe geweldig hij was. Ow ja. Hij vroeg ook nog wat ik vond van een ex-werkgever van mij. Hoe ongepast.
Er werd niet verteld over wat de vacature inhoud e.d. Er werd niet naar mij geluisterd, en kreeg niet eens de kans om mijn wensen kenbaar te maken.

Nu kreeg ik vandaag een telefoontje van hem dat hij bereid was om het met mij te proberen. En dat ik 1 maart verwacht word. Wederom werd er niet gevraagd wat ik er van vond, en of ik er wel wat in zag. Weet ook nog steeds niet wat de vacature inhoud en voor hoeveel uur. Hij vertelde dat de contracten opgesteld waren, en verzonden. uhm?? ???

Uiteraard heb ik al helemaal geen zin meer om hier te werken, Ik blijf liever bij mijn huidige werkgever. Maar weet niet hoe ik dit aanpakken moet. Deze man is zo dominant, dat ik een beetje bang voor hem ben.

Nu heb ik het volgende mailtje opgesteld, en ben benieuwd wat jullie er van vinden. (gestolen uit een ander topic.)

Geachte heer .........

Bij deze wil ik u bedanken voor het gesprek van 16 februari. Tot mijn grote spijt wil ik u echter bij deze informeren over het feit dat ik mij terugtrek uit de sollicitatieprocedure.

Ik wil u bedanken voor de interesse die u getoond heeft door mij uit te nodigen voor een gesprek. De reden waarom ik mij wens terug te trekken is omdat ik een ander aanbod heb gekregen waar ik graag op in wil gaan.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren