Los bericht bekijken
  #1  
Oud 22 oktober 2010, 10:39
Willempie Willempie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2010
Berichten: 2
Willempie is on a distinguished road
Standaard Brief aan examencommissie

Hallo, ik ben nieuw hier las altijd wel een beetje het forum maar had nog niet eerder mezelf geregistreerd ...Ik weet niet of ik dit bij het juiste gedeelte post, maar ik dacht dat dit wel de geschikte plek in het forum was.

Ik moet een brief aan de examencommissie schrijven, echter ben ik vreselijk slecht in het opstellen van formele brieven. De brief gaat over het veranderen van opleiding wat opzich wel na de deadline is (1 oktober) maar toch echt moet gebeuren voor mij. Ik heb geprobeerd de brief niet té zakelijk te maken en ook nog mijn gevoelens erbij te betrekken omdat ik nog redelijk jong ben (18 jaar) en ik hen niet het gevoel wil hebben alsof ik al enige ervaring op het HBO had, ik dacht dat het essentieel was om het min of meer te onderstrepen dat ik ervaringloos zit op 't HBO en geen opleidingen in het verleden heb gedaan.

Ik heb de brief toegevoegd als bijlage . Ik hoop dat hier mensen zijn die hun mening over de brief willen geven of zeggen waar nog ruimte is voor verbetering. Bij voorbaat dank
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc brief examencommissie2.doc‎ (27,0 KB, 4378x gelezen)
Met citaat reageren