Los bericht bekijken
  #1  
Oud 24 november 2011, 23:53
Boy Boy is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 november 2011
Berichten: 2
Boy is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief aankomend planner

Geachte heer of mevrouw,

De advertentie op uw website met de vacature van aankomend planner bij wekte mijn interesse. De functie van aankomend planner spreekt mij aan door de connectie met de logistiek.

Na 4 jaar te hebben gewerkt in de dienstverlening binnen de zorg, met veel plezier, ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. Ik zou me graag bij uw bedrijf willen voegen om dat ik altijd grote interesse heb gehad in de transportsector. Mijn reeds geleerde vaardigheden wil ik graag bij uw bedrijf verder ontwikkelen. Tijdens de afgelopen jaren bij mijn huidige werkgever heb ik ervaring opgedaan wat planning, administratie en contact onderhouden met klanten betreft. Het zowel in teamverband als zelfstandig werken is iets wat ik de afgelopen jaren heb geleerd. Ook staat goede kwaliteit van de dienstverlening voor de klant bij mij hoog in het vaandel. Als persoon kan ik in stressvolle situaties goed het overzicht houden. Er is geen 9 tot 5 mentaliteit aanwezig, want in mijn huidige baan draai ik regelmatig weekenddiensten. Omdat ik nog aan het begin van mijn carričre sta lijkt het me zinvol om bij een organisatie als XX te werken. Op deze manier kan ik naast mijn functie als aankomend planner ook kennismaken met verschillende afdelingen en werkwijzen. Daarnaast sluit mijn huidige opleiding Bedrijfsmanagement Midden- en Kleinbedrijf, die ik vanaf het derde jaar in de richting Transport ga volgen, goed op uw bedrijf aan.

Voor meer informatie over mijn vaardigheden en studies, alsmede ook mijn contactgegevens, verwijs ik u naar mijn CV die als bijlage toegevoegd is.

Met vriendelijk groet,

XXX


Dankjewel alvast voor de mensen die hierop reageren!!
Met citaat reageren