Los bericht bekijken
  #3  
Oud 12 januari 2010, 12:19
De Denker De Denker is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 januari 2010
Berichten: 4
De Denker is on a distinguished road
Standaard Re: De Twijfelaar twijfelde vertwijfeld (studievraag en carričrekeus)

ik heb eigenlijk geen idee wat ik moet verwachten van HBO, en voor mijn werk (defensie) is het weer van belang dat ik MBO 3 heb, ik heb nu een fase 2 contract, dit houd dus eigenlijk in...up or out.

Voor up heb ik dus simpelgezegd een ander papiertje nodig, ofja nodig, ik werk nu al 2 rangen hoger dus het is niet echt de vraag of ik het zou kunnen.
Maargoed dit is dus het typische eenrichtingsverkeer wat veel voorkomt binnen mijn bedrijf.
Ik ben nu in ieder geval Korporaal, dat betekend contractueel gezien een exit leeftijd van 32 jaar (einde fps2)
Wil ik aanspraak maken op een FPS3 contract (fase 3) dan moet ik dus minimaal de rang van Sergeant hebben en hieraan kleeft de voorwaarde dat ik minimaal een MBO 3 moet hebben.
Stel dat ik MBO4 heb met wiskunde dan kan ik zelfs al officier worden (wat een verschil he)

Maar dat is wel mijn laatste ambitie, soms denk ik wel eens dat het makkelijk zou zijn als ik gewoon een onbepaalde tijd contract zou hebben (fase3) dit haalt de druk van de ketel.
Maar aan de andere kant ben ik het type mens dat veel beter kan werken onder druk, wat nu ook betekent dat ik eindelijk deze knoop ga doorhakken.

Mijn hoogst genoten vooropleiding is trouwens VMBO, dit is voor mij eigenlijk veel te laag en ben ook wel bezig geweest met studie.
Heb 2 jaar HAVO gedaan in de avonduren om net voor de examens op uitzending gestuurd te worden, altijd leuk....
Met citaat reageren