Los bericht bekijken
  #8  
Oud 12 januari 2010, 16:04
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: De Twijfelaar twijfelde vertwijfeld (studievraag en carričrekeus)

inderdaad, volgens mij heb je voor een eigen bedrijf genoeg aan wat losse cursussen.... Dus je bovenkamer zegt geen rare dingen.

je angst voor dit bedrijf snap ik: je weet nog niet hoe het er financieel allemaal voorstaat. Het is inderdaad een half jaar topdrukte maar is dat genoeg om van rond te komen?

Het zal altijd een sprong in het diepe blijven.

Jeugd helpen, kan dat misschien niet ook zonder papiertje? Valt dat bv. niet op een creatieve manier te combineren met deze eigen zaak?
Maar dan weer de vraag (mag je voor je zelf houden hoor): wat wil je dan precies voor die jongeren betekenen? Waarmee wil je ze helpen?

Maar als je dat wilt, zie ik niet zo snel een eigen zaak voor me. Snap je waarom ik dan toch twijfel aan je motivatie voor een eigen zaak? je wilt graag praktisch zelf aan het werk zijn zonder zelf al te veel aangestuurd te worden in een setting die je aanspreekt (dat kan dus net zo goed jeugdzaken zijn als watersport).

haha, je gaat nog niet in op het punt dat je toch ook wel heel erg graag HBO wil doen. Om daar wat dieper op in te gaan, lijkt me niet helemaal netjes op het forum, dus ik laat het maar zo. (ik kan me anders wel aanmelden en je pb-en als je wilt).
Met citaat reageren