Los bericht bekijken
  #2  
Oud 27 januari 2020, 21:52
nieuweuitdaging nieuweuitdaging is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 januari 2020
Berichten: 6
nieuweuitdaging is on a distinguished road
Standaard brief update 2

Mijn brief zojuist geupdate. Voor mijn gevoel kom ik al iets meer in de goede richting:

Met veel plezier zag ik op uw site dat u op zoek bent naar een medewerker administratie /receptie.
Op dit moment ben ik werkzaam als pedagogisch medewerker in...……….... Aangezien ik mijn blikveld wil verruimen, ben ik op zoek naar een andere werkkring. En ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging in een ander vakgebied.
In de afgelopen jaren heb ik intensief samen gewerkt met collega’s, patiënten, cliënten, ouders en familieleden. Hierdoor heb ik mijn communicatieve vaardigheden goed ontwikkeld. Het heeft mij ervaring gebracht in het discreet en oprecht en eerlijk denken en handelen. Het werken mét en voor mensen is mij dus niet onbekend.

In mijn huidige werk is het van belang een vertrouwensband op te bouwen met de ……………...……….... Deze ervaring kan ik inzetten bij uw bedrijf. Zo kan ik al mijn ervaringen samenbrengen en een spin in het web worden. Hier kan ik mijn gastvrijheid en het gevoel welkom te zijn in de praktijk brengen. Oplossingsgericht werken en ook mijn organisatietalent zal zeker van pas komen. Kortom, ik ben geknipt voor deze functie.
Tevens ben ik bereid tot het volgen van opleidingen welke mijn kennis nog meer zullen verbreden.

De visie die u heeft voor dementerende is er een welke ook ik ambieer voor eenieder in de toekomst. Regelmatig rijd ik langs uw aankomende instelling. Een mooi gebouw met veel mogelijkheden, zowel binnen als buiten in een mooie rustige omgeving. Een plaats waar uw missie goed tot zijn recht zal komen.

Ik zie er naar uit om mijn brief mondeling toe te lichten.
Met citaat reageren