Los bericht bekijken
  #1  
Oud 10 december 2018, 23:10
Winny Winny is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 december 2018
Berichten: 2
Winny is on a distinguished road
Smile Banen opleiding bedrijfseconomie

Hoi allemaal!

Momenteel zit ik in mijn derde jaar van de opleiding HBO bedrijfseconomie. De eerste twee jaar heb ik als erg leuk ervaren en had ik ook zeker het idee dat ik de goede keuze had gemaakt. Nu tijdens mijn stage is dat gevoel helemaal weg.

Ik loop stage bij een grote multinational op de finance afdeling. Ik heb genoeg verantwoordelijkheid en veel te doen, enkel staat het elke dag op kantoor zitten me heel erg tegen. Ik merk nu dat een baan van 9 tot 5 bijna de hele dag achter de computer echt niks voor mij is..

Ik heb voor mijn opleiding op een paardenstal gewerkt, veel buiten en altijd bezig. Momenteel heb ik een bijbaan bij een distributie centrum en dus ook lekker bezig. Dit bevalt me veel beter dan op kantoor.

Aangezien ik de opleiding altijd leuk heb gevonden vind ik het zonde om er uiteindelijk niks mee te doen. Ik vroeg mij dus af of jullie wat ideeën hebben wat voor meer actieve/afwisselende banen er aansluiten bij mijn opleiding. Met een minor volgend jaar kan ik me dan op een ander vlak gaan verdiepen.

Ik vind best veel leuk, maar ben daardoor ook nogal blanco. Dus alle ideeën, inspiratie, tips en ervaringen zijn welkom .

Alvast bedankt!!
Met citaat reageren