Los bericht bekijken
  #1  
Oud 26 november 2008, 10:39
t-dude t-dude is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 november 2008
Berichten: 2
t-dude is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief forensisch psycholoog

Hoop dat jullie me een eind op weg kunnen helpen.

Alvast bedankt en wens jullie allen natuurlijk het beste

Geachte heer/mevrouw,

Na het lezen van de openstaande vacature ben ik zeer geďnteresseerd in de functie van forensisch psycholoog en wil ik graag langs deze weg mijn kandidatuur aanbieden.

Een reden waarom deze functie mij aanspreekt is omdat ik op zoek ben naar een uitdaging binnen de hulpverlening en het werken met tbs patiënten binnen uw instituut bij uitstek de ideale plaats is. Velen vinden het eng om met tbs patiënten te werken, maar mij lijkt het juist een leerzame en inspirerende ervaring om samen een ideaal leefklimaat aan te bieden, ook al gaat dit met enige slag of stoot.

In mijn huidige baan als medewerker beveiliging en communicatie heb ik ervaren hoe ik mijn enthousiasme kan inzetten in mijn werk. Je samen als team sterk maken om een goed en veilig leefmilieu te creëren. Eigen initiatieven zijn natuurlijk van belang, maar het belang van een team, staat in mijn visie voorop.

Ik (Tevens) beschik (ik) over goede communicatieve vaardigheden, ik ben assertief en door mijn daadkracht pak ik snel dingen op.
Door mijn huidige opleiding, die hier perfect bij aansluit, en mijn interesses op dit gebied denk ik dat ik geknipt ben voor dit vak.
Tenslotte ben ik een persoon die stevig in zijn schoenen staat.
Momenteel ben ik sinds enkele maanden begonnen met de opleiding maatschappelijk werker. Uiteraard begrijp ik dat ik momenteel nog niet de gewenste ervaring bezit. Zelf ben ik van mening dat ik door mijn daadkracht, snelle manier van dingen oppakken en interesse voor dit vakgebied dit zeer zeker hiermee kan compenseren.

Denkt u ook dat wij elkaar iets te bieden hebben, dan wil ik graag mijn enthousiasme over deze baan verder toelichten in een gesprek. Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groeten,`



Dit betreft een interne sollicitatie vandaar dat ik verder niet al te diep ben ingegaan op enkele punten..
Met citaat reageren