Los bericht bekijken
  #29  
Oud 14 juli 2010, 10:56
Makingsense's schermafbeelding
Makingsense Makingsense is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 juli 2008
Berichten: 413
Makingsense is on a distinguished road
Wink Re: Hoe kom ik er nu achter wat ik leuk vind?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mufana Bekijk bericht
Nope...

Ik ben eind september voor 2 maanden naar Zuid Afrika gegaan en heb toen besloten mijn baan op te zeggen, huis te verhuren om een beetje te gaan reizen en in de horeca te gaan werken. Ik denk niet dat ik ooit nog aan een studie zal beginnen. (studeren/40u p.w. werken is toch niet helemaal wat ik van het leven verwacht) ik ga mijn leven inrichten zoals ik dat altijd al voor ogen heb gehad, en dat is wonen en relaxen in het buitenland.

Joe.
Ha wat grappig om te zien deze discussie...
Mufana, je weet dus eigenlijk best wel wat je wilt.... niet studeren, geen 40u p.w. werken en lekker relaxen in het buitenland...

De loopbaanvraag WAT je wilt is meestal wel vrij makkelijk te beantwoorden (testjes op internet te over, loopbaanadviseurs die hierin grossieren ook), maar HOE je het in praktijk wilt brengen en welke stappen je wilt nemen of hoe het komt dat je NIET in beweging komt om iets te bereiken.... dat is pas het echte werk.

Je hebt mensen die zich hun hele afvragen wat ze leuk vinden (al dan niet relaxend in hangmat of balend in rotbaan) en je hebt mensen die gewoon gaan doen wat ze leuk vinden...

Jij lijkt je doel te hebben gekozen.... En .... bevalt het??

gr,
Tessa
__________________
"Ontdek wie je bent en wees het dan expres!"
| Making Sense | Adviesbureau voor loopbaancoaching, personal branding en inspiratie
| W: makingsense.nl | E: info@makingsense.nl | 06-24095195 |

Tessa Faber helpt vrouwen en mannen in loondienst om hun kennis, kunde en kracht zichtbaar te maken en hun eigen loopbaan als ondernemer in handen te nemen.
Met citaat reageren