Discussie: Carričretwijfels
Los bericht bekijken
  #4  
Oud 1 oktober 2012, 06:07
Tosca81 Tosca81 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 september 2009
Berichten: 4
Tosca81 is on a distinguished road
Standaard

Hoi Maarten en Beewee,

Bedankt voor jullie lieve reacties, ze doen me goed! Jullie hebben helemaal gelijk dat ik gewoon moet doen waar ik uiteindelijk het gelukkigst van word. Een goed voorbeeld hierin is een vriendin van me. Zij heeft na haar succesvol afgeronde WO studie verschillende banen gehad en andere studies geprobeerd en vond nooit iets waarvan ze echt gelukkig werd. Nu werkt ze sinds kort op MBO niveau en gaat eindelijk met plezier naar haar werk. Niemand in haar omgeving die haar daarom veroordeelt! Natuurlijk vinden mensen het af en toe wel zonde van haar diploma, ik ook, maar haar geluk staat natuurlijk voorop. Nou weet ik van mezelf dat ik niet blij zal worden van werk op MBO niveau in mijn vakgebied, maar ik hoef ook echt niet het hoogst haalbare te bereiken om met plezier naar mijn werk te kunnen gaan. Ik ben alleen bang dat het soort baan dat goed bij me past een speld in een hooiberg is, maar ik ga er maar vanuit dat het uiteindelijk wel goed komt. Alles komt uiteindelijk altijd wel op zijn pootjes terecht, dus die baan van mij ook wel.

Tosca
Met citaat reageren