Los bericht bekijken
  #7  
Oud 31 januari 2011, 17:09
Mmy88's schermafbeelding
Mmy88 Mmy88 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2011
Berichten: 5
Mmy88 is on a distinguished road
Red face sollicitatiebrief poging twee

Zo... poging twee. Om welk bedrijf het gaat wil ik liever niet prijs geven. Daarom staan er zoveel X's. Het bedrijf zoekt een enthousiaste en klantvriendelijke verkoopster. Het betreft een bedrijf dat niet alleen kleding, maar ook schoenen en fournituren verkoopt. Even ter info...mijn spellingscontrole heeft om de een of andere reden de geest gegeven, dus alvast mijn excuses voor eventuele foutjes


E. xxxxx
Adres xx
Xxxx XX XXXXXX

Organisatie naam
Adres xx
Xxxx XX XXXXXXX

Xxxxxxx, 2 februari 2011

Betreft: vacature enthousiaste en klantvriendelijke verkoopster.

Geacht heer xxx,

Toen ik uw vacature voor de functie van verkoopster uw website zag,
was ik direct enthousiast.

Momenteel werk ik als verkoopmedewerkster voor een schoenenzaak in het centrum van Maastricht. Helaas zijn er momenteel geen mogelijkheden om verder door te groeien,daarom ben ik op zoek naar een nieuwe en uitdagende functie in de mode detailhandel. De reden dat ik bij uw organisatie solliciteer,is omdat (naam bedrijf) een vooraanstaand en 'upcoming' bedrijf is in de modewereld. Ik ben ervan overtuigt dat mijn kwaliteiten een aanvulling zijn voor uw team.

Zoals in uw vacature vermeld, staat ook bij mij klantvriendelijkheid zeer hoog in het vaandel. Klanten adviseren en zorgen dat deze tevreden de winkel verlaten, geeft mij een kick. Door mijn werkervaring en door een uitgebreide cursus op het gebied van fournituren, ben ik in staat de klant het juiste artikel voor het juiste materiaal aan te bieden voor het onderhoud en de verzorging hiervan.

Ik probeer zoveel mogelijk up-to-date te blijven over (ik weet niet of dit het juiste woord is) de nieuwste ontwikkelingen en trends op het gebied van mode. Hierdoor kan ik de klant niet enkel en alleen adviseren over schoenen, maar ook over het combineren met kleding en de styling hiervan.

Graag zou ik de gelegenheid krijgen mijn sollicitatie en bijgevoegd CV mondeling toe te lichten.


Met vriendelijke groet,


XXXXXXXX
Met citaat reageren