Los bericht bekijken
  #2  
Oud 1 december 2006, 15:29
jboi jboi is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 26 november 2006
Berichten: 25
jboi is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief verkoopmedewerkster. Heb ik 't een beetje begrepen??

Enthousiast was ik meteen. Zeker na het binnenlopen van de winkel en het bezoeken van de xxx website. Nu zou ik graag nog verkoopmedewerker willen zijn.

*Lijkt me nogal onhandig in elkaar gezet, get to the point .
"Na het bekijken van de winkel en een bezoekje aan de website weet ik het zeker, hier wil ik verkoopmedewerker zijn."

In mijn vorige baan heb ik de interactie met klanten altijd als prettig ervaren, maar na een aantal jaren in de horeca te hebben gewerkt, wil ik graag nieuwe ervaringen opdoen. Ik wil klantgericht blijven werken en deze functie verkoopmedewerker biedt die mogelijkheid.

* Dit stuk zou ik zelfs volledig weglaten. Naargelang de lezer en de uitgeoefende horeca job kan "werken in de horeca" goed of slecht vallen. Als je toch horeca wil vermelden doe het dan iets gedetailleerder en laat de verkoop kunst doorschijnen. Je staat er niet voor de gezelligheid maar om xxx stukken jeans te verkopen! "Ik ben het gewend om met klanten om te gaan, want ik heb bij de succesvolle horeca zaak x de mensen ontvangen en geadviseerd in hun keuzes".
Met citaat reageren