Los bericht bekijken
  #1  
Oud 1 mei 2007, 12:36
Di_23 Di_23 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2007
Berichten: 15
Di_23 is on a distinguished road
Standaard Interne sollicitatiebrief medewerker Personeelsadministratie: tips gevraagd

Hieronder volgt mijn sollicitatiebrief voor de interne functie van medewerker personeelsadministratie. Ik vind het erg lastig om deze brief te schrijven voor een vacature binnen het bedrijf waar ik al sinds 1998 werkzaam ben.
Het is een informele organisatie, toch heb ik een formele brief geschreven. Ook heb ik de functiebeschrijving/-profiel toegevoegd. Ik hoop dat iemand mijn snel tips kan geven die nog tot verbetering kunnen leiden, zodat ik nog kans maak op deze 'job'.


XXX
XXX
XXX

Amsterdam, ……2007

Xxxx
Xxxx
Xxxx


Betreft: interne sollicitatie medewerker personeelsadministratie


Geachte mevrouw XXX,

Naar aanleiding van de vacature zoals deze te lezen staat op …….net en ons telefonisch onderhoud heden ochtend, solliciteer ik hierbij naar de functie van medewerker personeelsadministratie.

Momenteel ben ik werkzaam als ……, een baan die ik al sinds 6 jaar met veel plezier doe. Hierin ben ik o.a. verantwoordelijk voor de veiligheid van passagiers, geef leiding aan de cabinebemanning en draag zorg voor de vluchtrapportage en andere dergelijke rapportages(bv ……, ….. etc), afhankelijk van het vluchtverloop. Tevens schrijf ik de evaluatierapporten voor cabin attendants.

Graag zou ik mijn carričre een nieuwe impuls willen geven c.q. zou ik willen doorgroeien en ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. In mijn laatste functioneringsgesprek kwam ook al naar voren dat ik een dergelijke interne kantoorfunctie ambieer.

In de jaren dat ik nu voor ………. werkzaam ben, heb ik inzicht gekregen in de gang van zaken binnen het bedrijf. Ook is me bekend dat vele processen gepaard gaan met een enorme dosis regelgeving. Mijn bereidheid tot het volgen van een opleiding, mijn gevoel voor regelgeving, integriteit, een goede teamplayer zijn, stiptheid, servicegerichtheid en eerlijkheid zijn kenmerken die me in mijn ogen zeer geschikt maken voor deze functie.

Met deze brief hoop ik dat uw interesse is geprikkeld om mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek, waarin ik ook mijn C.V. nader zal kunnen toelichten.

In afwachting van uw spoedige reactie.

Met vriendelijke groet,




Patrick ………………..
Met citaat reageren